Destacats

L’Ajuntament d’Igualada, va rebre dilluns al vespre bona part dels atletes del Club Atlètic Igualada, per fer-los un reconeixement pel centenar de medalles que han aconseguit aquesta temporada. En un acte al saló de plens, ple a vessar de membres del club i les seves famílies, l’alcalde Marc Castells els va felicitar per aquesta gesta